Salajased kolmnurgad
Kirjeldus
Õppe- ja kasvatustegevuses tegeletakse geomeetrilise kujundiga kolmnurk. Eesmärgiks on anda lastele võimalus loovalt läheneda kolmnurga tundma õppimisele. Laps saab ise kolmnurka luua, paberilt erinevaid kolmnurki kokku lugeda, oma igapäevasest keskkonnast kolmnurki leida ja lõpuks ka Matatalab robootikavahendiga ühe kolmnurga joonistamist programmeerida. Läbi nende tegevuste kinnistub lapsel kujund kolmnurk ning ta loob koos täiskasvanu abiga seoseid oma varasemate teadmistega. Lapsel on selle tegevusega hõivatud ka erinevad meeled: ta saab kolmnurka visuaalselt otsida, oma kätega kokku panna jne.
Tegevuse tulemusena laps tunneb kujundit kolmnurk, oskab seda ise teha ja märkab enda ümber kolmnurkseid esemeid/pilte.
Näidiskava pikkus on 35 minutit.
Videost saad vaadata, kuidas laps kolmnurga QR-koodi jahti läbib ja ülesandeid lahendab.
Õpieesmärgid
- Matemaatika: laps tunneb kujundit kolmnurk, oskab seda ise teha ja märkab enda ümber kolmnurkseid esemeid/pilte.
- Digipädevused: laps käsitseb tahvelarvutit mitmel eesmärgil (loeb QR-koode, pildistab)
Videotunni / koolituse sisu
Videotund
Salajased kolmnurgad00:05:28
Koolitajad
DigiLa
199 Koolitust
Marii Maamägi
Haridustehnoloogia valdkonna strateeg38 Koolitust