Kolm nurka või neli nurka
Kirjeldus
Õppe- ja kasvatustegevuses tutvusime geomeetriliste kujunditega – kolmnurk ja nelinurk. Esmalt palusime lapsel joonistada põrandal asuvale suurele paberile, erinevate klotside järgi, kontuurid. Sealt leidsime kõik kolme nurgaga ja nelja nurgaga kujundid, laps püüdis kujundeid leida ka ruumist. Selline tegevus aitab lapsel aktiveerida eelteadmised. Teiseks anname kolmnurgale ja nelinurgale teise konteksti, Osmo digimängu Tangrami näol. Kolmnurksetest ja nelinurksetest kujunditest loomapuslede kokkupanemine aitab lastel luua seoseod erinevate mälusisude vahel. Kolmandaks ülesandeks on samade kujundite baasil disainida auto, mis programmeeritakse liikuma, see aitab lapsel kinnistada teadmised kolmnurgast ja nelinurgast.
Protsessi eesmärgiks on arendada laste teadmiseid geomeetrilistest kujunditest ning märgata neid ka enda ümber.
Videost saad näha, kuidas ärgitame last loovalt mõtlema geomeetrilistest kujunditest.
Õpieesmärgid
- Digipädevused: Laps programmeerib enda loodud masinat
- Matemaatika: Laps tutvub geomeetriliste kujunditega (kolmnurk, nelinurk)
- Kunst: Laps disainib vabalt valitud mudeli, kus kasutab kolmnurkseid ja nelinurkseid esemeid
Videotunni / koolituse sisu
videotund
Kolm nurka või neli nurka7:50
Koolitajad
DigiLa
199 Koolitust
Marii Maamägi
Haridustehnoloogia valdkonna strateeg38 Koolitust